نحوه رفع مشکل محدودیت سرویس تبلیغات ادموب AdMob Ad Serving Limit

مشکل محدودیت سرویس تبلیغات ادموب AdMob Ad Serving Limit یک محدودیت در سطح حساب است که تعداد تبلیغات نمایش داده شده توسط حساب AdMob را محدود می کند. سرویس محدود تبلیغات بر سودآوری ناشر تاثیر می گذارد زیرا تبلیغات کمتری به کاربران نشان داده می شود و در نتیجه کلیک های کمتر و درآمد کمتری ایجاد می شود. این محدودیت توسط گوگل برای حفظ اکوسیستم تبلیغات برنامه ای اعمال می شود، زیرا آنها راه طولانی را برای محافظت از تبلیغ کنندگان در برابر تقلب و ارائه یک تجربه تبلیغاتی مثبت انجام می دهند.
در ادامه نشان می دهیم که اگر سرویس تبلیغات ادموب محدود شد، چه باید کرد. همچنین نکاتی را در مورد چگونگی جلوگیری از این امر بیان شده است. این اقدام اجرایی اعمال شده بر ناشران ممکن است کوتاه باشد و حدود 30 روز طول بکشد، اما ممکن است در موارد دیگر بیشتر طول بکشد.
فهرست مطالب
Toggle5 مرحله برای رفع محدودیت سرویس تبلیغات ادموب
اکثر ناشران زمانی که با ارائه تبلیغات محدود مواجه می شوند، منتظر رفع محدودیت هستند. به نظر میرسد که اکثر محدودیت ها در عرض 2 تا 4 هفته خود به خود حل میشوند، بدون اینکه ناشر اقدامات اضافی انجام دهد. این ممکن است یک انتظار پرهزینه باشد، و گوگل بعید است تا زمانی که مطمئن شود هیچ نگرانی وجود ندارد، خدمات کامل را از سر بگیرد. این بر عهده ناشر است که مسئولیت را بر عهده بگیرد و محدودیت ها را حذف کند. برای حل مشکل محدودیت ارائه تبلیغات Google AdMob مراحل زیر را باید دنبال کنید:
حساب را برای نکات بازرسی کنید: بررسی کنید که هشدار محدودیت تبلیغات چه می گوید. کلمات خاصی را که در هشدار استفاده می شود را در نظر بگیرید که می توانند به معکوس کردن بلوک اعمال شده کمک کنند، زیرا ممکن است چندین هشدار ظاهر شود.
تغییرات اخیر در سایت را بررسی کنید: نگاه کنید که آیا واحدهای تبلیغاتی جابهجا شدهاند یا تغییراتی در طرحبندی وجود دارد که بتواند مشکلاتی را ایجاد کند.
منابع ترافیک را بررسی کنید: بررسی کنید که برنامه حجم ترافیک قابل توجهی را ندارد که از طرف افرادی نیست که به محتوای برنامه علاقه مند هستند. در غیر این صورت، منابع احتمالی مضر را خاموش یا مسدود کنید.
به مکان های تبلیغاتی نگاه کنید: ترافیک نادرست اغلب با کلیک های ناخواسته ایجاد می شود. بررسی اینکه آیا فضای کافی بین تبلیغات و سایر عناصر قابل کلیک در همه انواع دستگاه های محبوب وجود دارد یا خیر، کمک خواهد کرد.
تبلیغات و CTA ها را ارزیابی کنید: اگر ترافیک از منابعی غیر از جستجوی ارگانیک منشا می گیرد، آن را به طور عینی بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی در مورد آن وجود دارد که تبلیغات را مختل کند.
- بیشتر بخوانید: Google AdMob چیست؟ ادموب ابزاری برای کسب درآمد
یک ناشر برای دور زدن مشکل محدودیت سرویس تبلیغات AdMob چه کاری می تواند انجام دهد؟
حفاظت از حساب های تبلیغاتی را می توان با تأیید کیفیت ترافیک و دنبال کردن مراحل زیر انجام داد:
- روی تبلیغات در برنامه خود کلیک نکنید.
- برای ترافیکی که از Google Ads یا یک شریک تبلیغاتی شناخته شده نشات نمی گیرد، پولی پرداخت نکنید.
- از گزینه set frequency capping app & ad unit استفاده کنید.
- برنامه را با دوستان یا افراد نزدیک به اشتراک نگذارید.
- برای دریافت ترافیک ارگانیک، رتبهبندی برنامههای Google Play را بهبود و بهینه کنید.
- به الگوریتم AdMob سی روز فرصت دهید تا ترافیک را ارزیابی و بررسی کند.
چرا AdPumb برای ناشران مفید است؟
جدای از مزایای بی شماری که وقتی Google نمیتواند تبلیغات را در برنامه ارائه کند، میانجیگری آگهی به ناشران ارائه میدهد، سایر شبکههای تبلیغاتی در میانجیگری AdPumb تبلیغات آنها را نشان میدهند و ناشر درآمد ایجاد میکند.
چگونه محدودیت ارائه تبلیغات ادموب را برطرف کنم؟
چندین رویکرد وجود دارد که ممکن است در پیش بگیرید. می توانید تأیید کنید که منابع ترافیک شما واقعی هستند و از استانداردهای AdMob پیروی کرده اید – Google به طور خودکار محدودیت تبلیغات حساب AdMob را به روز می کند و حذف می کند.
اگر همچنان محدودیتهای ارائه آگهی را تجربه میکنید، بهعنوان آخرین گزینه، میتوانید همه شناسههای واحد تبلیغات را از برنامههای خود پاک کنید و 7 تا 15 روز (یا بیشتر) منتظر بمانید تا هشدار حذف شود.
- بیشتر بخوانید: میزان درآمد از گوگل ادموب چقدره؟ درآمد دلاری از Admob
آیا محدودیتی برای تبلیغات AdMob وجود دارد؟
ممکن است Google گهگاه تعداد تبلیغاتی که حساب AdMob شما میتواند نمایش دهد را محدود کند، که ممکن است به دلیل محدودیت موقت ارائه آگهی برای تجزیه و تحلیل کیفیت ترافیک شما باشد، یا ممکن است به دلیل مشکلات ترافیکی نامعتبر در حساب AdMob شما باشد.
چرا AdMob ارائه تبلیغات را محدود می کند؟
Google سخت کار می کند تا اکوسیستم تبلیغاتی را حفظ کند که از تبلیغ کنندگان، ناشران و کاربران در برابر تقلب و تجربیات منفی تبلیغات محافظت کند. در نتیجه، ممکن است Google گهگاه محدودیتی برای تعداد تبلیغاتی که حساب AdMob شما ممکن است نمایش دهد اعمال کند. محدودیتهای ارائه تبلیغات حساب باید به دلیل مسائلی مانند ترافیک نامعتبر یا نقض خطمشی Google باشد.
وقتی AdMob ارائه تبلیغات را محدود می کند چه اتفاقی می افتد؟
محدودیتهای ارائه آگهی محدودیتهایی در سطح حساب هستند که تعداد تبلیغات نمایش داده شده توسط حساب AdMob شما را محدود میکنند. خدمات محدود تبلیغات بر سودآوری ناشر تأثیر می گذارد زیرا تبلیغات کمتری به کاربران ارائه می شود و در نتیجه کلیک های کمتر و درآمد تبلیغاتی کمتر می شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.