گوگل وب دیزاینر Google Web Designer چیست؟
گوگل وب دیزاینر Google Web Designer چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ یکی از مهمترین جنبه های ایجاد تبلیغات برای وب ، انتخاب ابزار مناسب برای انجام کار است. اگر پیش زمینه ای در زمینه طراحی وب نداشته باشید، این امر می تواند به خصوص دشوار باشد زیرا بسیاری از نرم افزارهای موجود دارای منحنی یادگیری شیب دار هستند. اینجاست که ابزارهایی مانند Google Web Designer وارد ماجرا میشوند. این نرمافزار مناسب برای مبتدیان شما را قادر میسازد تا تبلیغات تعاملی ایجاد کرده و آنها را در مرورگرهای مختلف مشاهده کنید.
برای خرید دوره های آموزشی شرکت گوگل کلیک کنید.
Google Web Designer چیست؟
Google Web Designer یک برنامه مستقل است که برای کمک به شما در ایجاد تبلیغات آنلاین بهتر ساخته شده است. در نگاه اول، به نظر می رسد یک برنامه ویرایش گرافیکی ساده است، اما به زودی متوجه می شوید که بیشتر ویژگی های آن برای تبلیغات است. با Google Web Designer، می توانید تبلیغات را از ابتدا یا با استفاده از مجموعه گسترده ای از تمپلت ها ایجاد کنید.
این تمپلت ها بیشتر برای پلتفرم AdWords طراحی شدهاند ، اما میتوانید تقریباً در هر جایی از آنها استفاده کنید. علاوه بر تمپلت ها، این برنامه همچنین دارای ابزارهایی است که به شما در پیش نمایش تبلیغات در کروم، فایرفاکس و سافاری کمک می کند. همچنین برای هر تبلیغی که ایجاد میکنید کد ایجاد میکند که میتوانید آن را ویرایش یا اکسپورت کنید، و همچنین از آن برای انتشار تبلیغات خود در Google Drive یا DoubleClick Studio استفاده کنید.
شاید نکته اصلی فروش Google Web Designer رایگان بودن آن باشد. زمانی که بسیاری از ابزارهای ویرایش گرافیکی دیگر به سمت مدلهای اشتراکی حرکت میکنند، این یک حرکت جسورانه است.
ویژگی های گوگل وب دیزاینر
در حالی که Google Web Designer جایگزین برنامهای مانند فتوشاپ نیست، اما اگر به تبلیغات آنلاین علاقه دارید و بودجه لازم برای صرف مجموعهای از برنامههای کاربردی را ندارید، گزینه فوقالعادهای است. ویژگی های کلیدی:
- ایجاد تبلیغات تعاملی HTML5 برای استفاده در هر پلتفرم
- از تمپلت ها برای شروع طراحی تبلیغات خود، از جمله چندین گزینه بهینه شده برای AdWords استفاده کنید.
- پیش نمایش تبلیغات خود را در کروم، فایرفاکس و سافاری مشاهده کنید
- کد را برای هر تبلیغی که ایجاد می کنید اکسپورت کنید.
- پروژه های خود را با چند کلیک در Google Drive یا DoubleClick Studio منتشر کنید.
توضیحاتی در مورد گوگل وب دیزاینر Google Web Designer
شروع کار با Google Web Designer بسیار ساده است. مانند سایر ابزارهای گوگل مانند AdWords، نیازی به ایجاد یک اکانت اختصاصی برای آن ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه اصلی ابزار مراجعه کرده و آن را دانلود کنید.
Google Web Designer با تمام سیستم عامل های اصلی (OS) سازگار است. دانلود اولیه بسیار سبک است و هنگامی که اینستالر را اجرا کردید، اطلاعات بیشتری دریافت می کند. به طور کلی، نصب برنامه فقط چند دقیقه طول می کشد، حتی در یک اتصال اینترنتی متوسط برنامه سریع نصب می شود.
هنگامی که آن را برای اولین بار راهاندازی میکنید، میتوانید مشاهده کنید که دارای یک رابط کاربری تاریک است که بسیار شبیه به مجموعه محصولات Adobe می باشد.
ابزار سمت چپ نیز شامل چندین عنصر است که احتمالاً با آنها آشنا هستید. اینها شامل ابزارهایی برای افزودن متن، کشیدن عناصر، پر کردن فضاها با رنگ و موارد دیگر است. وقتی دقیقتر نگاه کنید، متوجه میشوید که ابزارهای طراحی زیادی برای سر و کله زدن وجود ندارد.
علیرغم نامش، Google Web Designer دارای انتخاب بسیار محدودی از گزینه های طراحی است. با این حال، وقتی صحبت از ویژگی های مرتبط با تبلیغات می شود، عالی است. به عنوان مثال، هنگامی که یک پروژه جدید را شروع می کنید، می توانید از بین چندین الگوی تبلیغاتی برای صرفه جویی در وقت خود استفاده کنید: انتخاب یک الگو برای پروژه بعدی بسیاری از این گزینه ها با در نظر گرفتن AdWords ساخته شده اند، که منطقی است زیرا گوگل دوست دارد همه چیز را ساده نگه دارد.
با این حال، شما همچنین می توانید از Google Web Designer برای ایجاد تبلیغات بنری ساده، بینابینی و حتی لایت باکس استفاده کنید. برای مثال اگر می خواهید برای AdWords و AdMob بنر طراحی کنید، این برنامه طرحبندیهای متعددی را برای انتخاب فراهم میکند.
در بالای گزینه های پایه که انتظار دارید مشاهده کنید، مانند انتخابگرهای لایه و رنگ، یک بخش Ad Validator نیز وجود دارد. Google Web Designer از این مورد استفاده می کند تا در صورت شناسایی خطا در تبلیغات شما به شما اطلاع دهد. این شامل گزینه هایی که بارگیری نمیشوند و نشانیهای وب نامعتبر: بخش اعتبار سنجی تبلیغات برنامه می باشد.
این ابزار حتی تبلیغات شما را فشرده می کند تا از طول کشیدن زمان بارگذاری جلوگیری کند. فرآیند ویرایش تبلیغات بسیار ساده است زیرا شما انتخاب محدودی از ابزارها برای استفاده دارید. میتوانید با دوبار کلیک کردن بر روی کادرهای متنی موجود یا افزودن موارد جدید، کپی مورد نظر خود را به هر بخش از آگهی خود اضافه کنید.
اگر می خواهید یک تبلیغ ثابت ساده ایجاد کنید، نباید وقت زیادی از شما بگیرد و این روند بسیار شهودی است. با این حال، اگر می خواهید ویژگی های تعاملی را اضافه کنید، همه چیز کمی جالب تر می شود. میتوانید در هر زمان روی هر یک از عناصر تبلیغات خود کلیک راست کنید و آنچه را که Google Web Designer « رویدادها» مینامد اضافه کنید.
بسته به نوع تبلیغی که روی آن کار میکنید، میتوانید انتخاب کنید که رویدادها با استفاده از ماوس فعال شوند یا با لمس. هر گزینه شامل مجموعه ای از محرک ها است. انتخاب محرک مورد استفاده همچنین شامل اقدامات به دست آمده برای انتخاب می شود. با این کار، می توانید CSS سفارشی را به تبلیغات خود اضافه کنید، میزبانی از رویدادهای خاص AdWords را راه اندازی کنید، یا حتی موارد سفارشی ایجاد کنید.
به نظر ما، این همان جایی است که قدرت واقعی Google Web Designer نهفته است و اگر به تبلیغات تعاملی علاقه دارید، ارزش آن را دارد که اسناد آن را بررسی کنید. هنگامی که تبلیغی را آماده کردید، میتوانید از ابزار پیشنمایش Google Web Designer برای بررسی نحوه ظاهر آن در هر مرورگری که انتخاب میکنید، استفاده کنید، البته تا زمانی که در سیستم شما نصب شده باشد.
در نهایت، لازم به ذکر است که میتوانید به دلخواه بین نمای طراحی و نمای کد سوئیچ کنید. اگر تجربه ای به عنوان یک توسعه دهنده دارید، از اینکه بتوانید کد را در لحظه ویرایش کنید، قدردانی خواهید کرد. اگر می خواهید تبلیغات آنلاین ایجاد کنید، می توانید Google Web Designer را امتحان کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.