چرا به Google Web Designer نیاز دارم؟

ما نگاهی به Google Web Designer خواهیم انداخت و به شما خواهیم گفت که چرا برای طراحانی که در تبلیغات کار می کنند ارزش بررسی دارد. ابزارهای طراحی بیشتر و بیشتری وجود دارد. روزی روزگاری، دانستن نحوه ساخت ماسک در فتوشاپ برای تبدیل شدن به جالب ترین تصویر در دفتر کافی بود. اما فناوری توسعه یافته است، اکنون هر کارآفرینی می تواند یک صفحه فرود برای تجارت خود و ده ها پست تبلیغاتی برای اینستاگرام به سادگی در یک ویرایشگر مرورگر ایجاد کند. در عین حال، برنامه های حرفه ای برای طراحان فرصت های بیشتری را باز می کنند و برای تسلط بر تمام عملکردهای موجود برنامه بعدی، باید زمان زیادی را صرف کنید. در این مقاله نگاهی به Google Web Designer خواهیم انداخت و به شما خواهیم گفت که چرا برای طراحانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ارزشمند است.
فهرست مطالب
ToggleGoogle Web Designer چیست؟
Google Web Designer (GWD) یک ابزار رایگان از گوگل است که برای ایجاد بنرهای HTML5، انیمیشن ها، تبلیغات تعاملی و سایر عناصر گرافیکی طراحی شده است.
با GWD، می توانید پروژه ها را با استفاده از یک رابط بصری یا با استفاده از کد ایجاد کنید. بنابراین دانش HTML، CSS و جاوا اسکریپت هنگام کار با GWD مفید خواهد بود، اما لازم نیست، به خصوص در هنگام شروع کار.
رابط ویرایشگر بصری گوگل وب دیزاینر از نظر ساختار مشابه رابط سایر ویرایشگرهای گرافیکی محبوب است. یک فضای کاری، نوار ابزار، تاریخچه، کتابخانه محتوا، تنظیمات ابزار فردی و موارد دیگر وجود دارد.
به طور جداگانه، باید تایم لاین را برجسته کنید، که هنگام ایجاد انیمیشن ها و ویدیوها مفید است. این با ایجاد انیمیشن در لایه های جداگانه در برنامه های مشابه تا حدودی متفاوت است. اگر در ایجاد انیمیشن در سرویس های مشابه مشکل دارید، این ابزار را امتحان کنید، ممکن است واضح تر به نظر برسد.
کارهایی که می توانید با گوگل وب دیزاینر انجام دهید
Google Web Designer به شما امکان می دهد تقریباً هر محتوای بصری پویا و تعاملی و غیره ایجاد کنید. اما معمولاً برای ایجاد بنرها، ویدیوها و خلاقیت های تبلیغاتی استفاده می شود.
شما می توانید کارهای مختلفی را در Google Web Designer انجام دهید. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:
ساخت بنر برای تبلیغات دیجیتال: Google Web Designer به شما امکان می دهد به راحتی بنرهای وب در اندازه ها و فرمت های مختلف ایجاد کنید. می توانید از ابزارهای طراحی، انیمیشن و تعاملی برای ایجاد مواد تبلیغاتی جذاب استفاده کنید.
انیمیشن: می توانید عناصر متحرک و انیمیشن ها را در Google Web Designer ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد بنرهای تبلیغاتی جذاب و موثری ایجاد کنید که توجه کاربران را به خود جلب کند.
توسعه طراحی سایت: در Google Web Designer، میتوانید طرحهایی را برای صفحات ایجاد کنید و بلافاصله با ویژگی «صفحات جایگزین» این طرح را واکنشگرا کنید.
ویدیو: از جمله موارد دیگر، GWD به کاربران اجازه می دهد فیلم ها و آهنگ های صوتی را ویرایش کنند.
ویرایش بصری HTML5 و CSS: پلت فرم Google Web Designer به شما این امکان را می دهد که تغییراتی در کدهای HTML5 و CSS به طور مستقیم در رابط ویرایشگر ایجاد کنید.
Google Web Designer ابزاری قدرتمند برای ایجاد بنرهای وب و مطالب تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را بروز دهید و کمپین های تبلیغاتی جذاب و موثر ایجاد کنید.
خلاقیت های پویا با گوگل وب دیزاینر: GWB برای ایجاد محتوای تبلیغاتی مفید است زیرا به راحتی با سایر ابزارهای Google ادغام می شود. علاوه بر دسترسی به فونتهای Google و فایلهای سفارشی در Google Drive، کاربران میتوانند Google Web Designer را مستقیماً با ابزارهای تبلیغاتی ادغام کنند.
جایگزین های Google Web Designer
Google Web Designer یک ابزار چند منظوره است، بنابراین یافتن یک جایگزین 100٪ که با همه گزینه های قالب مطابقت داشته باشد، دشوار است.
البته ابزارهای زیادی برای ایجاد بنرهای وب و محتوای تبلیغاتی به جز Google Web Designer وجود دارد. برخی از آنها:
Adobe Animate برنامه ای برای ایجاد انیمیشن از جمله بنرهای تبلیغاتی متحرک است.
Canva یک ابزار آنلاین برای ایجاد مواد گرافیکی مختلف است: از کارت پستال گرفته تا بنرهای تبلیغاتی. مناسب برای کسانی که گهگاه مواد بصری ایجاد می کنند و نیازی به عملکردهای پیشرفته ندارند.
VistaCreate (ex Crello) یکی دیگر از ابزارهای آنلاین برای ایجاد گرافیک، از جمله بنرهای وب است.
Sketch یک ابزار محبوب طراحی و نمونه سازی است که می تواند برای ایجاد بنرهای وب و مواد تبلیغاتی نیز استفاده شود.
Vectr یک ویرایشگر گرافیک برداری رایگان است که به شما امکان می دهد با استفاده از یک رابط کاربری ساده بنرهای وب و سایر مواد تبلیغاتی ایجاد کنید.
هر یک از این ابزارها مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین انتخاب بستگی به نیازهای خاص کاربر و الزامات مواد تبلیغاتی دارد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.